Évfordulós farönk torta / Anniversary Tree Stump Cake


Kedves kolléganőm 20. házassági évfordulójára készült egy meglepi, és iszonyúan örülök, hogy tulajdonképpen szabad kezet kaptam. Eredetileg egy húszast kellett volna formálnia, és nem volt ötlet se színre, se díszre, sem pedig ízre, sőt, még az alak sem volt igazán biztos, így kérték, adjak ötletet, hogy eredeti, személyre szabott legyen, de nem kell virág, vagy egyéb giccs, de nem is igazán sportosak, szóval valami vagány legyen.

Már csak pár nap volt hátra, mikor előálltam ezzel az ötlettel, ez nem giccses, nem virágos, nem is snassz szám-torta, viszont egyedi, és kedvesen romantikus. Azonnal igent kaptam rá, meg kezdőbetűket, és még azt is, hogy 1993 a dátum. (Nem modod... :D ha 20. és 2013 van, akkor eddig én is eljutottam! :D Imádollak  Gyöngyi! :) )

Az íz még mindig képlékeny volt, mikor eldöntöttem én: csoki. Az univerzális. Méghozzá rumos-csokis, mert azt meg végképp mindenki szereti. Általában így van, és most is bejött. Tény, hogy  valódi főzött krém, valódi minőségi csokoládé és vaj került bele, ami azért igen jó alap. A burkolat most is házi mandulamarcipán.



A tetején próbáltam tényleg "vésni", kamaszkezű, darabos, elnagyolt forma és betűk róják a tényt, hogy a szerelem már 20 éve töretlen. :)

Mivel még kicsit csupasznak éreztem, de virág kilőve, hát két szívecske alakú kavics került rá, piros kis zárványokkal fehérek helyett, és kettő-kettővel a két x miatt. 

Ezúton is kívánok még rengeteg együtt töltött nagyon boldog esztendőt, drága kolléganőm! :))


Megjegyzések

  1. Nagyon bejön a rusztikus vésettel és a kavicsokkal! Állat lett :)

    VálaszTörlés
  2. Nem semmi, nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
  3. Ügyes vagy, nagyon eredeti és egyedi lett! :)

    VálaszTörlés
  4. Ez annyira tök jó!!! Képzeld, éppen én is egy házassági évfordulós tortán agyalok poénos kivitelben. Mivel fa is szerepel a terveim között a bevésett szívecskédet ha megengeded - lenyúlom, persze más monogrammal. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi csajok! :) Zsuzsi! Nyugodt szívvel, nagyon kíváncsi leszek a Te variációdra! Hajrá! (o)

      Törlés
  5. Csúúúúcs lett ez a torta! Őszintén megmondom, hogy megláttam és az első gondolatom az volt hogy nagyon romantikus :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése